; Your SEO optimized title

Reklamační podmínky

Vážený zákazníku,

chtěli bychom Vám poděkovat za projevenou důvěru a doufáme, že se Vám naše výrobky líbí a splňují Vaše očekávání. Pokud jste si vybrali něco skutečně delikátního, tak Vám přejeme příjemný chuťový zážitek.

Jak už to tak bývá, někdy dojde k situaci, že objednaný výrobek něčím zklame. Není podle Vašich představ a raději byste zvolili jinou variantu nebo zcela jiný výrobek. Následují informace, které se Vám budou hodit v případě, že Vámi zakoupený výrobek nesplňuje Vaše očekávání, popřípadě jej chcete vyměnit za výrobek jiný.

Každá objednávka je pro nás potvrzením, že čas strávený prací v našem e-shopu  není promarněný a má smysl. Pokud se přes veškerou naši snahu, objeví jakýkoliv problém, neváhejte nás kontaktovat e-mailem – info@dobrykram.cz nebo telefonicky +420 704 798 890.

Děkujeme, za DobrýKrám.cz Zbyněk Glos 

Reklamační list si můžete stáhnout zde: reklamační list

 

Jak reklamovat, když se něco nepovede:

 

„Obdržel jsem poškozené zboží v poškozeném obalu, zásilku však přebírám“

Prosím věnujte mimořádnou pozornost při kontrole vnějšku balení během předávání. Zejména stavu ochranné pásky a veškerým, i drobným porušením a trhlinám, obzvláště pak průrazům kartonu a deformacím rohu balíku. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení. Pokud narazíte při kontrole na jakýkoli zmíněný či podobný ukazatel toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči. Trvejte na sepsání reklamačního protokolu, event. potvrzeném záznamu o stavu v jakém byl balík doručen a o případných dalších poškozeních (např. prijato s výhradou). Tímto jednáním zajistíte snazší řešení případné pozdější reklamace a minimalizujete vznik možných škod.

  

„Obdržel jsem poškozené zboží, zásilku jsem převzal a dopravce je pryč“

Hlavně nepanikařte. Zhluboka se nadechněte a balíček několikrát vyfoťte, tak aby bylo vidět poškození jak zevnitř, tak z venku včetně štítku. Na fotografii by měl být vidět rozsah poškození, tak se prosím snažte, ať to tam vidíme :-). Pošlete nám fotografie a popište rozsah poškození na email: info@dobrykram.cz . Poté Vás budeme kontaktovat o následných krocích a celou nepříjemnou záležitost zdárně vyřešíme.

 

„Chci zboží vrátit či vyměnit – prakticky ihned od převzetí.“

V případě že z jakéhokoliv důvodu nejste se zbožím spokojeni, jednoduše nás informujte během 14-ti dnů od obdržení zásilky, ideálně e-mailem. Poskytujeme Vám záruku na vrácení Vašich finančních prostředků do objednávky vložených, popřípadě výměnu za zboží jiné. Zboží nám poté zašlete zpět - a to tak, aby do 14ti dnů od Vašeho oznámení přišlo na naši adresu. Pokud možno spolu s tímto reklamačním listem. Finanční prostředky do objednaných produktů Vám poté obratem vrátíme. Neposílejte zboží na dobírku – takto zaslané zboží nemůžeme akceptovat.

Zmíněná záruka se vztahuje prakticky na všechny produkty nabízené v našem e-shopu. Výjimku tvoří případné zboží. které bude mít porušený originální obal. Výjimku tvoří také zboží jevící viditelné známky použití či poškození.

 

„Chci zboží vrátit – objevila se vada, kterou by tento výrobek mít neměl.“

Jako prodejci odpovídáme za to, že výrobek je bez vad. V případě, že nějakou přece jen objevíte, dejte nám vědět - ideálně e-mailem.

Výrobek zašlete na naši adresu, pokud možno s tímto reklamačním listem – co nejdříve se Vám ozveme s výsledkem reklamace a návrhem řešení.

Zmíněná záruka se nevztahuje na produkty charakterizované trvanlivostí, tedy na většinu nabízených hygienicky balených produktů. Reklamovány také nemohou být důvody zapřičiňující případnou slevu na výrobku – kdy byl o důvodech zákazník informován během pořízení produktu prostřednictvím e-shopu. Výjimku tvoří také zboží jevící viditelné známky poškození. Pokud se objeví jakýkoliv problém a máte pocit, že jsme my nebo výrobce udělali něco špatně, kontaktujte nás: telefonicky +420 704 798 890, nebo e-maileminfo@dobrykram.cz .

 

„Neobdržel jsem účtenku/fakturu s eet údaji. Mám podezření, že jste tržbu zatajili.“

Nic jsme nezatajili. EET se vztahuje v případě eshopů jen na hotovostní operace a online platby kartou. V případě hotovosti Vám bude vystaven doklad s eet údaji předem (platí pro osobní převzetí). Pokud jste si zvolili platbu dobírkou nebo klasickým platebním příkazem, eet údaje na účtence/faktuře nenaleznete. Na tyto typy plateb se eet nevztahuje. 

V případě platby online kartou nebo okamžitým převodem přes elektronické bankovnictví, obdržíte eet údaje na potvrzovacím odkazu, který Vám je zaslán na Váš e-mail platební bránou GoPay. Na tomto odkazu naleznete také účtenku se všemi náležitostmi dle zákona o EET.

 

Reklamované výrobky zasílejte na:

DobrýKrám.cz, Zbyněk Glos, Lipnická 1448, 198 00 Praha 14 

 

Aktualizace: 12.2.2015

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.